Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
DINOSAUŘI - hrajeme si, tvoříme a objevujeme DINOSAUŘI - hrajeme si, tvoříme a objevujeme
Prozkoumejte naše balíčky pro malé i větší milovníky dinosaurů. číst celé
Modelovací hmota Jumping Clay Modelovací hmota Jumping Clay
Proč u nás doma při modelování vládne Jumping Clay? číst celé
Pískování se Soptíkem Pískování se Soptíkem
Přijďte si vyzkoušet pískování obrázků do herny U Soptíka v Praze. číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

PixBlocks

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením progra... celý popis
Dostupnost
Skladem 2 ks
Nejsme plátci DPH
649 Kč
ks
Číslo produktu:A1304
EAN kód:5900221023725
Výrobce:Granna
Věk:7+
Počet hráčů:1 - 4
Délka hry:15 - 30 min.
Kompletní specifikace

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.

Obsah balení:

  • 64 herních karet s úlohami
  • hrací plocha
  • 4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 
  • 80 žetonů
  • návod

Granna

Zboží zařazeno v kategoriích
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za měsíc.

           

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz